Değirmen ağzı güzeLi 67 :)

Voyeur Sex

Her şey yemekte başladı… Yemekten sonra çağlayla birlikte nargile içmeye gittik!daha önce hiç denememiştik. Bu yüzden çok merak ediyorduk ve de çok istekliydik… Aradan yarım saat geçti geçmedi miraç geldi. Benim arkadaş olur kendisi çok yakınız. Cafenin en üst katında sadece 3 ümüz vardık. Kimse de gelecek gibi değildi. Nargileyi çağla çok beyenmişti. Birden nargilenin ağzını yalamaya başladı. Ben ve miraç birbirimize baktık. Güldük ve çağlaya diktik gözleri!!!hoşunuza gitti mi die sordu tabiki evet dedik bu fırsatı kaçıramazdık. Ondan sonra nargileyle yanımıza geldi. Ikimizinde sikine ellemeye başladı. Sonra miraç`ın fermuarını açtı. Ve yalamaya başladı. Ağzında tel olduğundan miraç`ın canı yanıyo gibiydi. Sonra beni çağırdı(caner). Ve benımkını de yalamaya başladı bu arada miraç çoktan kızı soymuştu. göt deliğini tükürüklüyodu ve yavaşca girdi. Ben ise çoktan kızın amcığını yalamaya başlamıştım. Adapazarı Escort Çağla buna evde devam ederiz die kalkmak istedi… Bizde gülücükler saçarak kalktık. Fakat bize yakışmaz bi şekilde hesabı ödemeden tüydük. Acele miz vardı acaba neden?ehuehu.. Çağlaya daha önce hiç biriyle yattınmı die sorduk. Oda bir çok kez dedi. Biz şaşırmıştık açıkcası bunu beklemiyorduk. En sonunda eve vardık. Yarım kalan işe devam ettik. Hiç denemediği pozisyonlar denemek istedi!!!tabiki bizde zevkten 4 köşe olduk. En sonunda benle(caner) 69 a karar verdik. En sonunda iflas ettim. Sıra miraça gelmişti. Biz şevişirken miraç da bizi izliyodu. Cafedeyken miraç sikini yalarken ağzında tel olduğu için miraçın ki acımıştı(bana öle dedi)tabi bunun üzerine miraç çağladan tellerini çıkartmasını istedi. Ve sevişmeye başladılar. Aradan yarım saat kadar geçti. kız sırılsıklam olmuştu. Kendime gelmiştim. Sonra Serdivan Escort bende olaya katılmaya karar verdim. Sonra çağladan amerikan saxosu yapmasını istedim. Bu sırada miraç da götten veriyodu zaten. kız inlemeye başladı. Çığlıklar atıyordu bu zevkten miydi yoksa acıdan mı belirsiz?ama sonunda zevkten çığlık attığını söledi. Sonunda çağlanın amı iyice genişlemişti ve o boşluğu doldurmamızı istedi. Ne istersin die sorduk. Kararsız kalınca elimi yaklaşık 15 cm kadar amına soktum. Miraçta sikine değişik meyveler sürüp çağlanın ağzına vermeye başlamıştı. Ağzına vermiyordu ağzına ileri geri yapıyordu. Sanki am sikiyormuş gibi ağzını sikiyordu. Ççağla birden cırlamaya başladı ve miraçın sikini ısırdı bunu üzerine miraçtan özür diledi. Ve aynı şeyi kendisine yapmasını istedi miraçtan ve miraç da onu kemeriyle kamçılamaya başladı. Bu çağlayı iyice delirtmişti. Ben ipneliğine sikimi amının yanaklarına Sakarya Eskort deydirip geri çekiyodum. Zevk ten deliriyodu. Sik beni sik beni demesini bekledim. Aldı sikimi kendi soktu amına sonra bende ittirdim delirmiş gibiydi. Bunun üzerine çağlanın aklına iyi bir fikir geldi. Sormamıza fırsat vermeden telefonumu istedi ve arkadaşını aradı. Kimi aradığını sorduk İremi aramış. Miraç zaten irem için deliriyodu. Ona söylediğimde ha siktir gibi inanmadığını belli etti ama gerçek olduğunu öğrenince sevinçten havalara uçtu. 15 Dakka sonra İrem geldi ve çağlayla konuşmaya başladı. Çağlanın çıplak olduğunu görünce zaten herşeyi anladı. Bi an geriledi. Ama çağla ve miraçın ısrarlarına dayanamayıp en sonunda miraçla yatmaya karar verdi. Banyoya gittiler. Miraçlar banyoda devam etti bizde salonda. Bundan sonra devamlı sevişmeye başladık ardı arkası gelmedi…. Mekan:zonguldak, lise :çelikel, olay yeri :değirmen ağzı sevgi saygılarla… Okuyan zonguldaklılara özel msj:bu olay sadece bir iddia üzerine yapılmıştır. Bunu sadece fantazy olduğunu bilmenizi isterim. Delikanlının kitabında yalan yok :)E-maillerinizi bekliyorumGönderen: ]V[iraç CaNeRçağla

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir